3.06.2011

the phase of phrases

song stuck in my head: "empire state of mind" cover by the glee cast
Y'all should know by now that I go through several phases of phrases. For a certain period of time I say a phrase that I made up (such as "shabalabadingdong" "ohmylipsglossness" "ohmygoodnessness" "holy cheese", etc) then start saying another phrase...that I most-likely made up. Well, today, I have a new phrase!

I think it's pretty cool. It's kinda like "oh, horsefeathers" but not quite. I think it's quite:
Ya' know what else is lovely? Cupcakes!!
Ya' know what else is cupcakes? Oh wait, that doesn't make any sense. Oh, goshbubbles!!
Well, later! (I'm probably going to post more on...ya' know...Narnia, cupcakes, hearts..random cheesballs...that kinda thing :P)
Photobucket

4 comments :

  1. :o Yep, I may just have to steal that phrase from you, it's just that awesome ;D

    ReplyDelete
  2. Haha, very lovely phrase! :)

    ReplyDelete
  3. haha lovely is my word! :P

    sooo do you know if you're going to camp with me yet?

    xx,
    Bleah

    ReplyDelete
  4. Lauren, steal away! It would be awesome if more people used it :)
    Shelley, thank you!! I'm not sure how I came up with it though...
    Bleah Briann, LOL :P
    I'm not sure, I'll ask my parents and then email you.
    -Jocee <3

    ReplyDelete

sometimes i do not understand why you guys like me so much, but the fact that you do (and that you keep coming around) makes me happier than you can even imagine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...